sâmbătă, 6 iunie 2009

De ce ne doare în cur de vot?

     Pentru ca de mai bine de 20 de ani incoace nu s-a votat pentru un candidat anume, ci doar împotriva unuia. Spre exemplu pe mine ma enervează băseasca, şi atunci pentru europarlamentari ma duc să îl votez pe Vadim, ca să bag râcă în ei... nu votez pentru că îl simpatizez pe Vadim, ci pentru că dacă ar câştiga mi-am atins scopu şi am ofticat un candidat ... haa...

     Aseară plimbam televizoru şi mă opresc pe realitatea, unde se certau doi cocalari. Unu cică era un nene care avea o organizatie care promova democraţia (sau ceva de genu) şi se certa cu unu de pe la un partid, desprte obligativitatea mersului la vot. Adică jegoşii vor să ne trimită la vot forţat, asta pentru că ani de-a rându au eşuat să ne aducă la urne. Să ne înţelegem votul este un drept, nu o obligaţie. Şi atât timp cât s-a făcut campanie cu curu şi nu cunosc nici un candidat, decât să votez mai bine îmi bag un deşt în cur şi nu mă duc. Cocalaru era foarte indignat ca cetăţenii nu se duc să dea cu ştampila şi mai făcea şi mare scandal pe tema asta, e uite pentru că duminică e votare, eu prefer să stau acasă sa mă scarpin la c0ae, decât să votez pe unu şi să îl trimit la parlament la UE să frece menta pe banii mei. Prefer să se voteze neamurile lor între ele şi apoi să se ia la bătaie, că nu m-am mai uitat la un meci murdar de box de mult timp...

2 comentarii:

  1. Plecati cu pluta sunt tocmai aia care voteaza azi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta sectiune este destinata blog-urilor/site-urilor ce vor sa isi mareasca traficul si prin crearea unui page rank acceptabil !

    Google ia în considerare doar link-urile de la site-uri ce au un PageRank mai mare sau egal cu 4....intra pe http://proinfo.altervista.org/promoveaza-ti-blogul/ pentru informatii detaliate (vreau sa creez un grup mare de bloggeri ) te astept

    RăspundețiȘtergere