miercuri, 13 mai 2009

Pentru că m-am săturat de proşti

     Mă apucă greaţa când ascult la radio aceleaşi melodii, aceleaşi si aceleaşi, adaugând cate una nouă pe săptămână (maxim). Butonam casetofonu de la maşină şi descoperisem că poate căuta post de radio după descrierea pe care o bagă ei pentru RDS. M-a făcut curios şi am început să caut, din toate categoriile presetate de casetofon, mi-a găsit 2 posturi: National FM care era bagat pe la un post de ştiri şi Radio România Cultural, băagat şi el pe acolo.... Restu probabil nu au descriere, asta pentru că sunt toate posturi tip "tabloid", gen Cancan,Click, Libertatea care emit tot ce ascultă majoritatea, tot ce se caută.... "zdringhi-zdringhi". Am trecut de ceva timp pe Radio Gold Fm, moderatori buni, făra balbe, rasete scremute şi glume de rahat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu