luni, 2 martie 2009

Travian, Triburile, The West...

     Trei jocuri on-line care pot fi jucate gratuit şi care sunt alimentate de un singur lucru: de jucătorii disperaţi pe care îi are. Cum se manifestă jucătorul disperat? Simplu, demonstrandu-şi superioritatea faţă de ceilalţi jucatori la fel ca în lumea reală prin bani. Alimentând jocul, poţi avea anumite beneficii, de la construirea instantanee a cladirilor, la dublarea resurselor. De ce fac unii asta? Pentru faimă, pentru a domina, pentru a fi superiori. Ce câştigă? Nimic, ca de obicei. Toate jocurile on-line prin care am trecut m-au dezamagit din cauza asta, sunt jucători superiori care au ajuns aşa nu prin joc constant, prin tactică, ci cu bani, lucru care mi se pare incorect faţă de ceilalţi jucători.

     Un lucru e cert, romanul vrea să iasă în evidenţă, dacă nu reuşeşte în viaţa reală, cel puţin în cea virtuală.

4 comentarii:

  1. =))
    Vroiam sa-ti pun un link spre pitici gratis...aia cu descrierea blogarului :D
    Se pare ca-i ai in blogroll....

    RăspundețiȘtergere
  2. e adevarat ca aia care ajung superiori ajung cu cont premium.....cand sa deskis lumea 11 dupa 5 zile de joc unu avea deja 2000 puncte..............incercam sa imi imaginez cat timp sta ala pe zi in triburile!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu eu un joc tot asa e si cu "bonusuri pe bani" dar la sf castigi 300$ sau loc 2 anumite "crtedite" care costa bani si se folosesc in timpul jocului sau loc 3 un maus sau cam asa cv :))
    thecrims(dot)com

    RăspundețiȘtergere
  4. tu ai patit un lucru ok pe langa mine... :D
    imi crescusem pe un speed 3x triburile un cont urias. intr-o zi am plecat 4 ore la (drumul pana la predeal, unde lucram) si am zis sa las un sitter, asa ca sa fiu sigur. a fost cea mai mare greseala chiar daca era coleg de trib bine vazut. mi-a cucerit satele cu alt cont al sau dintr-un trib dusman. :D
    oricum, m-am lasat de travian (dupa un an), de triburile (dupa 2 ani), de the-west (dupa o luna) - cateodata nu merita timpul pierdut aiurea, mai bine rasfoiesc wikipedia.

    RăspundețiȘtergere