vineri, 6 martie 2009

240 de ani de istorie...

    - În 1769 Nicolas Joseph Cugnot inventa primul autoturism cu aburi.

    - În 1807 Francois Isaac de Rivaz a inventat un motor cu ardere internă care folosea o mixtură de hidrogen şi oxigen, fiind primul care a inventat o maşină cu motor cu ardere internă.

Restul se cunoaşte, s-au inventat motoare care mergeau pe benzină, benzină care se găsea din belsug. Ramanem la Francois Isaac de Rivaz, zice că în 1807 el inventase un motor funcţional care mergea pe hidrogen. Păi stau şi mă gândesc, cum căcatu lu peşte prăjit ăla acum 200 de ani se gandea la motor care mergea pe hidrogen, şi noi acum încă folosim benzina aia basită, nu s-a gandit vreodata cineva că un motor cu hidrogen va fi mult mai puternic decât unul pe benzina? Şi că hidrogenul se găseste din belsug, arde mult mai bine, prin ardere face mult mai multa energie decât benzina şi este cel mai simplu element din natură?

      Celulele de hidrogen sunt cea mai mare ţeapă pe care o va primi pământul. E simplu, un motor poate funcţiona cu mixtură de hidrogen şi oxigen, această mixtură poate fi obţinută printr-o simplă hidroroliză. Deci energie de pomană. Poluare 0. Ce fac marii industriaşi? Caută o cale de mijloc...nici cola, nici fanta, ce fac ei: baga hidrogen in niste celule care creeaza curent, curent pe care il folosesc apoi să alimenteze un motor electric care propulseaza masina. Frectie la picior de lemn, e ca şi cum ai vrea să te duci până la magazinul de la colţ şi iei liftul, îţi ie bicicleta până în parcare, de unde îţi iei maşina pană la gară, de unde iei trenul pană la eroport, de unde iei avionul ca să ajungi la colţ la magazin. Cică ar fi problemă mare de stocare a hidrogenului, păi poţi să il faci şi să îl stochezi din mers, prin hidroliză, tot ce necesită este curent, generatoare care fac curent există, deci nu văd problema.

     Până la urma tehnologia de pe motoarele alimentate cu benzină a ajuns la capăt, benzina este din ce în ce mai puţină şi mai scumpă, iar alternative reale nu există.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu